Pasta śniadaniowa z makreli i szczypiorku

Słuchajcie u mnie bardziej zielono niż biało wokół, także i na blogu coś w kolorze zieleni. Może zachęcę Was do zrobienia prostej pasty z ryby i szczypiorku. Z pomocą przyszedł mi moździerz.Ale niczego nie wysadziłam.

Składniki:
  • makrela ok.300g
  • szczypiorek (cały pęczek)
  • olej rzepakowy ok.1-2 łyżek
Makrelę, u mnie była wędzona, obierzcie, szczypiorek umyjcie i posiekajcie. Im drobniej to zrobicie tym łatwiej będzie go "zmielić" w moździerzu. I odrobina oleju i soli, jeśli dla kogoś będzie mało. Polecam rybę dodać na końcu. 

I gotowe! Lepiej paście dać odetchnąć na chwilę w lodówce, to przegryzie się szczypiorem, i będzie ostrzejsza niż na początku.

A tak tekstura prezentuje się z bliska. :)



Komentarze

  1. o, ale fajny pomysł na zieloną pastę! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie opis, myślałabym, że to jakaś pasta z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Akurat mam awokado, to wiem co będzie następne.Jeszcze nie wiem z jakim dodatkiem,ale coś się w domu znajdzie. :D

      Usuń
  3. Gdybym nie znała składu pomyslalabym ze to guacamole ;) wyglada swietnie i zdrowo ;)
    P.S. Poleciałam ci kilka win z Bułgarii pod postem, mam nadzieje ze sie przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach myślałam, że to szpinak, który swoją drogą, uwielbiam :)
    Ale i tak wygląda pysznie :) Poza tym chciałam Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://workoutbodyattack.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award-cwiczenia-na.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze szpinakiem na pewno też coś będzie! Tylko nie nadążam wszystkiego zjadać. Dziękuję za nominację, jestem mile zaskoczona! :)

      Usuń
  5. Ja tak troszkę nie na temat, lecz za fajnego bloga zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, więcej szczegółów na http://my-healthy-style.blogspot.com/2014/03/liebster-blog-award.html/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie wiadomości,że jest ktoś po drugiej stronie, i zagląda tutaj. Dziękuję.

      Usuń
  6. Jaki cudowny kolor! Trafiłaś z tym! Ostatnio coś za mną chodzi, sama nie wiem, na co mam ochotę, toż to makrela będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Marto, że i u Ciebie zieleń pojawi się na talerzu!

      Usuń
  7. Ciekawa pasta, musi być bardzo smaczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że przypasuje wszystkim fanom past kanapkowych. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytaliście, byliście tutaj, to dajcie znać. Dziękuję za Wasze komentarze.