Pierś z kurczaka ze szpinakiem i serem



Szpinak w mojej kuchni jest nagminnie, najczęściej ląduje na patelni z czosnkiem. Zwykle sam ozdabia też koktajle. Tym razem przyszła myśl na pierś z kurczaka, dużo piersi z kurczaka, ser i szpinak. Powiem tak, mojemu gościowi smakowało, a sama też sobie nie żałowałam. Tego dnia miałam pomoc w kuchni, to i zjeść się chciało więcej. Chodź zobacz jakie to łatwe! 

Na ilościach się dzisiaj nie skupię, bo samodzielnie zdecydujesz ile masz czasu i surowca podstawowego. Gwarantuję, że jeśli zostanie ci z przepisu szpinak możesz go jeszcze wykorzystać. Bardzo łatwo i szybko np.: do pesto

 Składniki:

  • pierś z kurczaka
  • szpinak mrożony
  • ser żółty (gouda)
  • przyprawy/zioła: sól, tymianek, majeranek, czosnek, pieprz biały

Przepis: 

Piersi z kurczaka umyj i oczyść. Podziel na dwie części, krojąc je wzdłuż. Rozbij delikatnie. ułóż na mięsie ser (plaster). Nałóż szpinak, dodaj soli i pieprzu białego. Zawiń mięso w roladkę, miejsca łączenia zepnij wykałaczką. Tak przygotowane roladki obtocz w przyprawach. Mięso układaj na blasze. Piekarnik rozgrzej do temperatury 130 st.C. Piekąc z parą, użyj termoobiegu. Jeśli nie używasz pary, zawiń roladki w folię aluminiową. Piecz w trybie góra - dół. Układaj blachę z roladkami na środkowej półce. Piecz ok. 60 minut. 


Smacznego!

Komentarze

  1. Takie przepisy to ja uwielbiam :) Wygląda bardzo apetycznie mniam ! Samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie, muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia. Jadłam nie raz taką pierś :) A makaron z kurczakiem, szpinakiem i suszonymi pomidorami w sosie śmietanowym pychota :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo smakowicie! Dziękuję za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na obiad, zdrowe połączone ze smacznym i wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam takie roladki, są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli przeczytaliście, byliście tutaj, to dajcie znać. Dziękuję za Wasze komentarze.