Moja kuchnia-Koktajl brzoskwiniowy

Propozycja na drugie śniadanie lub podwieczorek, z wykorzystaniem owoców, które są teraz dostępne.



Koktajl brzoskwiniowy, 1 szklanka to ok. 300g takiego napoju. Zawiera on aż 7 g białka na porcję, 5,15 g błonnika czyli 25% dziennego zalecanego spożycia (w przypadku osób zdrowych), zapotrzebowanie na witaminę B12 spełnia w 55%. Zawartość cynku, mikroelementu (niezbędnego do wytwarzania białek i syntezy kolagenu) przekracza 30% dziennego zapotrzebowania.


Przepis na 2 porcje:
kefir o zawartości tłuszczu 2%, brzoskwinie 6 małych sztuk (wielkością zbliżonych do dużej śliwki), cukier 1 łyżeczka, i otręby żytnie do posypania (4 łyżeczki).

Wszystko należy zmiksować, otręby można posypać tak,jak na zdjęciu.

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Wypróbowane, ale otręby zastąpiłam siemieniem lnianym. Wyszło pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem następny koktajl owocowy z siemieniem do sprawdzenia :)

      Usuń

Jeśli przeczytaliście, byliście tutaj, to dajcie znać. Dziękuję za Wasze komentarze.