Deser lodowy z twarożkiem- analiza

Alternatywa na loda i twaróg?

Deser z udziałem twarogu (produkt pochodzący z mleka, zaliczany do serów świeżych,o białej grudkowatej bądź kremowej konsystencji).


Miałam okazję skusić się na Crispy Milky, deser z serem i wiśniami w rożku. Muszę się przyznać,że
sądziłam że o serze przeczytam tylko z etykiety.

Pomyliłam się...był obecny i wyczuwalny w środku rożka. Rożek "zamknięty" jest polewą czekoladową na wierzchu.
Niejadki serowe i mleczne mogłyby spróbować, a i rodzicom nie zaszkodzi.

Mam oczywiście wieści mniej pozytywne z punktu widzenia dietetyka. Otóż:
  1. 43g produkt zawiera 22,0g tłuszczu, podczas gdy inne ody na patyku 100g zawierają średnio 15g tłuszczu.
  2. Ilość substancji słodzących przeszła samą siebie: większość dostępnych substancji słodzących na rynku, cukry oraz naturalnie występujące cukry. 
Pozostawiam temat do przemyślenia i komentowania jeśli już spróbowaliście produktu.

Więcej o produktach firmy znajdziesz TU.

Komentarze